metalshop / Скарги та повернення
Будь-який товар підлягає поверненню. Ви можете повернути товар протягом 14 днів з моменту отримання замовлення для повернення грошей. Для цього вам потрібно заповнити форму повернення протягом 14 днів, і відправити замовлення на нашу адресу.
Щоб зробити повернення, ви повинні заповнити форму повернення товару протягом 14 днів з моменту отримання замовлення. Дуже важливо, щоб у товару, що повертається не було ознак носіння. На товарі не повинно бути ознак зносу або потертостей, та він повинен мати оригінальну етикетку та упаковку.
Ми рекомендуємо вам акуратно приміряти товар, не знімаючи етикетку. Якщо ви повернете товар без етикетки, ми не зможемо його прийняти.
Після заповнення форми ви також можете перейти на сайт перевізника і зробити наступний крок - повернення - re.ship.shop, Будь ласка, не використовуйте RE.SHIP.SHOP без заповненої форми повернення - дякуємо за розуміння!
Заповніть онлайн-форму повернення, в якій вкажіть причину повернення і вкажіть IBAN, на який ми відшкодуємо вартість товару. Після заповнення форми на нашому веб-сайті Ви отримаєте її на свою адресу електронної пошти разом з адресою на який ви повинні відправити посилку.
IBAN має бути у валюті українська гривня.
На жаль, ми не покриваємо вартість зворотної доставки. Клієнт-це той, хто повинен заплатити за зворотню дорогу товару, коли він робить повернення замовлення.
Швидкі онлайн повернення RE.SHIP.SHOP
Відправ посилку у відділенні Meest Пошта або Нова Пошта без паперових бланків, з можливістю самостійного відстеження. Оплату за пересилку здійснює клієнт. Дотримуйся інструкцій на сайті re.ship.shop
У разі надсилання відправлення за допомогою кур’єрської служби Meest Пошта покупець повинен надіслати товар НЕ ПІСЛЯПЛАТОЮ за адресою: 79035, вул. Зелена 147, м. Львів, Україна. Отримувач – CП Росан (Повернення Metalshop). Телефон отримувача: +38 067 670 23 03. Для відправлення посилки за допомогою Мeest Пошта виберіть послугу «на Склад»
У разі надсилання відправлення за допомогою Нової Пошти покупець повинен надіслати товар НЕ ПІСЛЯПЛАТОЮ за адресою: відділення Нова Пошта № 3, 79000, вул.Угорська 22, м.Львів, Україна. Отримувач – CП Росан (Повернення Metalshop). Телефон отримувача: +38 050 430 14 30
У разі надсилання відправлення за допомогою Укрпошти покупець повинен надіслати товар НЕ ПІСЛЯПЛАТОЮ за адресою: 79400 вул. Дорожня 60, Львівська обл., Пасіки-Зубрицькі, Україна. Отримувач – CП Росан (Повернення Metalshop). Телефон отримувача +38 (067) 670 23 03
Сума зворотної доставки залежить від міста, з якого ви будете відправляти замовлення та ваги посилки.
Примітка Metalshop не покриває витрати по поверненню товару
Служба обробки повернення | 66 UAH за товар | |
---|---|---|
Повернення відмов на склад MeestGroup в Польщі |
Вага посилки, кг, kg | Ціна за посилку, UAH |
|
до 1000 кг | 83 |
1,001 – 2,000 | 86 | |
2,001 – 5,000 | 109 | |
5,001 – 10,000 | 146 | |
10,001 – 20,000 | 222 | |
20,001 – 30,000 | 245 |
Повернення відправляються на склад у Польщу, і після повернення приймає інший кур'єр, який доставляє їх на склад в Чеську Республіку, де знаходиться наш головний склад. Після отримання повернення на нашому складі законний термін повернення становить 14 днів, але ми намагаємося зробити переказ протягом декількох днів.
На жаль, в нашому магазині обмін товару не передбачений. Якщо вам не підійшов товар за розміром, ви можете оформити повернення товару. Якщо ви зацікавлені в іншому розмірі, вам необхідно оформити нове замовлення.
Коли ви отримуєте проблемний товар або коли він пошкоджений під час використання з вини виробника, а не через зношення або неправильне поводження товару.
Покупець зобов'язаний перевірити товар відразу після отримання. Про будь-які видимі дефекти або недоліки необхідно повідомити нам з демонстраційними фотографіями протягом 3 робочих днів через форму скарги або по електронній пошті [email protected]. Ми зв'яжемося з вами якомога швидше та повідомимо про наступні кроки. Будь ласка, не повертайте товар, поки ми не надішлемо вам інструкції щодо відвантаження. У разі обґрунтованої скарги ми відшкодуємо вартість доставки пізніше.
Ви також можете подати скаргу у зв'язку з дефектом товару протягом 24 місяців з моменту його отримання з причин, пов'язаних з виробником, а не у зв'язку з природним зносом або неправильного поводження товару.
Заповніть цю онлайн-форму скарги, в якій ви описуєте проблему і прикріплюються підтверджуючі фотографії. Після того, як ми отримаємо вашу скаргу, ми уважно її прочитаємо і зв'яжемося з вами для отримання додаткової інформації або відправки Вам подальших кроків. Будь ласка, дочекайтеся нашого підтвердження, щоб відправити товар назад. Важливо: будь ласка, збережіть упаковку, в якій товар був вам доставлений, з усім, що ви знайдете всередині і сфотографуйте. Нам необхідно визначити, чи був товар пошкоджений при транспортуванні.
Іноді ми пропонуємо рішення вашої скарги протягом декількох днів, а в інших випадках нам доводиться чекати 30 днів з моменту отримання товару на складі Metalshop в Чехії: ми повідомимо вам, якщо повернемо вам гроші, надішлемо новий товар або відремонтований товар, якщо це можна зробити без шкоди для якості.
METALSHOP.CZ , s. r. o.
Бистриці 174
739 95 Бистриці
ІПН: CZ28574699
Чеська Республіка
Зв'яжіться з нами по електронній пошті [email protected].