metalshop   /   Скарги та повернення

Скарги та повернення

СКАРГ

  • Як обробити скаргу:
    • Будь ласка, заповніть форму скарги (виберіть СКАРГА).
      Під час заповнення форми скарги вам буде запропоновано долучити фотографії пошкоджених товарів. Не обов'язково відправляти товар назад, щоб подати претензію.
    • Ваш запит буде розглянуто нашим відділом скарг. Ми зв'яжемося з вами протягом 3 робочих днів по електронній пошті, щоб обговорити подальші кроки. Усі скарги ми обробляємо не пізніше 30 днів. 

ПОВЕРНЕННЯ

  • Як обробити повернення:
    • Ви можете відмовитися від договору протягом 14 днів з моменту доставки товару на вашу адресу, заповнивши форму повернення (виберіть пункт ПОВЕРНЕНО).
    • Ми надішлемо вам інструкції щодо відправлення товару назад до нас по електронній пошті
    • Ви отримаєте відшкодування не пізніше 14 днів після доставки товару на нашу адресу.
    • Якщо ви здійснили оплату за допомогою PayPal і у вас активовано безкоштовне повернення вартості PayPal, PayPal поверне вам гроші за вартість пересилки.

ОБМІН

  • Як обробити обмін:
    • Ви можете обміняти товар протягом 14 днів з моменту доставки товару на вашу адресу, заповнивши форму повернення (виберіть пункт ОБМІН).
    • Ми надішлемо вам інструкції по відправці товару назад до нас по електонній пошті. 
    • Як тільки ваша посилка надійде до нашої адреси, ми вишлемо вам обміняний товар в найкоротші терміни. Ми не стягуємо додаткової плати за додаткову пошту - незалежно від загальної ціни замовлення.

Прочитайте, перш ніж обробляти ПОВЕРНЕННЯ або ОБМІН:

  • Товар не повинен мати ознак зносу, використання або пошкодження.
  • Товари повинні бути ретельно упаковані в ідеалі в коробку, в якій вони були відправлені, щоб запобігти пошкодженню під час транспортування.
  • У разі, якщо ви збираєтеся повернути товар в оригінальній коробці, будь ласка, не пишіть адресу безпосередньо на ньому. Ми пропонуємо спочатку загорнути коробку або вставити її в іншу коробку для транспортування.
  •  Будь ласка, не повертайте товар як накладений платіж, ми не можемо прийняти такі поставки.
    Примітка Metalshop не покриває витрати по поверненню товару.

Адреси доставки::

  • Адреса доставки буде відправлений на вашу електронну адресу після заповнення відповідних онлайн-форм вище.

 Вирішення Спорів В Інтернеті

  • З 15 лютого 2016 року Комісія ЄС створила платформу для позасудового вирішення спорів. Це дає споживачам можливість вирішувати спори, пов'язані з онлайн-замовленнями, без необхідності судового процесу за участю судів і суддів. Цей процес вирішення спорів доступний за зовнішнім посиланням за адресою: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  • Metalshop s. r. o. не зобов'язана і, на жаль, не може запропонувати нашу участь у будь-якому такому альтернативному вирішенні спорів перед позасудовими (позасудовими) суб'єктами. Якщо у вас є скарга, будь ласка, зв'яжіться з нами за адресою:

Оператор електронного магазину

METALSHOP.CZ, s.r.o.

Bystřice 174
739 95 Bystřice
IČO: 28574699
DIČ: CZ28574699
Czech Republic

НЕ ЗНАЄТЕ, ЯК ВЧИНИТИ?

Зв'яжіться з нами по електронній пошті  , і телефонуйте нам на номер +380 95 5897619.

Ми пишемо Вам про поточні розпродажі та знижки. І ще підписники можуть розраховувати на додаткові плюшки ;)